4 tips til hvordan adminlinken kan lette arbeidsdagen din

Kunder av Fakturakontoll Large mottar hver måned en oppdatert link til administrasjonsdesktopen, men vet du egentlig hva den kan brukes til? Her gir vi deg fire konkrete tips som kan gjøre arbeidsdagen din enklere:

adminlinken-mytos

 

1. Få oversikt over aktive og inaktive brukere
Hvor: Vises i de øverste fanene
Med et øyekast får du oversikt over hvem som er aktive brukere, hvem som ikke er tilordnet policy eller avdeling og hvem som er brukere uten fakturakontroll.

skjermbilde-2016-10-17-kl-13-49-09

2. Opprett eller endre informasjon raskt og enkelt
Hvor: På første skjermbilde
Det enkelt å opprette nye brukere og endre på eksisterende kontaktinformasjon, avdeling og policy. Her kan du også velge om bruker ikke skal skatterapporteres.

 

3. Bruk søk til å slå opp informasjonen du trenger
Hvor: Blå knapp på nest øverste linje
Med få tastetrykk kan du få opp alle brukere i en avdeling eller søke opp en bruker på navn, ID eller mobilnummer.

skjermbilde-2016-10-17-kl-13-51-20

 

4. Opprett nye avdelinger eller kostnadssteder
Hvor: Blå Department SelfService-knapp på nest øverste linje
Her kan du enkelt opprette nye avdelinger eller koststeder, og sette opp e-postadressen til avdelingsleder som skal motta rapportene.

skjermbilde-2016-10-17-kl-13-51-28

adminlink_2

 

Har du spørsmål til våre tjenester, kontakt med vår supportavdeling, telefon 40001619 eller support@mytos.no.